متن پیام دکتر شریفی مدیر عامل شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

با سلام و احترام 

حضور عزتمندانه ملت بزرگ ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ بیانگر عزمی راسخ و درک و بینشی عمیق و اتحاد و همبستگی برای کشور بود.

این افتخار و شور ملی توسط کسانی رقم خورد که با آگاهی و تدبیر، وحدت را بهترین رمز پیروزی دانستند و با توکل به خدا و تاسی از خون شهدا، همراه دریای خروشان مردم بودند.

مردم قدرشناس شهرستان های تربت جام و فریمان بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای بزرگ ثابت کردند نسبت به آرمان های امام و شهدا و رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب همچون همیشه پایبند بوده و هستند و تا پای جان از کیان این مرز و بوم حفاظت و حراست می‌کنند.

اینجانب به عنوان نماینده خانواده خدوم شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین از همه نامزدهای محترم که با حضور خود موجب افزایش شور و نشاط انتخاباتی و رقم زدن درصد بالایی از مشارکت مردم شده اند ، قدردانی مینمایم.

با آرزوی توفیق روزافزون برای منتخب مردم، امیدوارم مجلس دوازدهم با بهره مندی از ظرفیت‌های بیکران مردمی در راه تحقق اهداف والای نظام اسلامی تلاش نماید تا در سایه اتحاد عمومی، ضمن توسعه و پیشرفت همه جانبه در ابعاد مختلف، امنیت و اقتدار ملی روز به روز تقویت شود.