اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

دکتر شریفی مدیر عامل شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین به مناسبت 27 اردیبهشت 1403 مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان بیانگر اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی ، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی،سازمانی و اجتماعی در دنیای امروز دانست .

امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ،آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و روابط عمومی به عنوان اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه ، مسوولیتی خطیر در فرآیند تصمیم‌گیری مدیران وشناخت افکار عمومی به عهده دارد.

دنیای امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است و در این دهکده جهانی، اطلاعات با سرعت وصف نشدنی در حال مبادله می باشد. امروزه قدرت در دست جوامعی قرار دارد که از نیرومندترین شبکه‌های ارتباطی و به تبع آن بیشترین اطلاعات برخوردار باشند و این یک حقیقت انکارناپذیر در تمدن کنونی جهان است.

اینجانب 27 اردیبهشت ماه روز  ملی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز این هفته را  به همکار عزیزمان جناب آقای عین افشار در حوزه روابط عمومی و ارتباطات شرکت ، که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی در جهت تحقق اهداف و ماموریت های بلند و راهبردی مجموعه کوثر به چین سامین فعالیت می‌کند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون این عزیز را مسئلت می نمایم.