شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین در تیر ماه 1399 با دستور ریاست محترم سازمان اقتصادی کوثر و شرکت سرمایه گذاری توسعه صنعت کوثر صبا در استان خراسان رضوی، شهرستان تربت جام تاسیس و با هدف تولید محصولات غذایی با کیفیت، محرومیت زدایی، استفاده از پتانسیل و توانمندی متخصصین این حوزه نسبت به راه اندازی کارخانه در زمینی به مساحت 85000 متر مربع در شهرستان تربت جام آغاز به کار نمود.
در حال حاضر این کارخانه توانایی تولید با ظرفیت روزانه 350 تن گوجه فرنگی (5000 تن رب گوجه فرنگی در فصل تولید) که به صورت بسته بندی های قوطی 800 و 400 گرمی و همچنین تولید رب صادراتی اسپتیک با ظرفیت روزانه 40 تن را دار میباشد.
با توجه به قرارگیری کارخانه در منطقه تربت جام که یکی از مناطق خاص در کاشت و برداشت گوجه فرنگی با شاخص های کیفی(طعم، ویسکوزیته و رنگ) عالی میباشد و کلیه کنترل های ضروری از مرحله کاشت گوجه فرنگی تا مرحله برداشت و فرآیند تولید و فرآوری در کارخانه تحت نظارت متخصصین باتجربه و ماشین آلات بروز، نظارت و تولید میگردد.
این شکرت در فاز توسعه نسبت به راه اندازی خط تولید مدرنیزه و کاملا اتوماتیک تولید انواع کنسروجات شامل لوبیا، ذرت، نخود فرنگی، خاویار بادمجان و … اقدام نموده و همچنین این شرکت انواع کمپوت، شوریجات و مربا را با بالاترین کیفیت و طعم بی نظیر تولید می نماید.
شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین با هدف دستیابی به بازار های داخلی و بین المللی، توسعه کمی و کیفی محصولات تولیدی، توسعه و تقویت زنجیره تامین محصولات، تمرکز بر مشتری و رضایت مندی ایشان قصد دارد یکی از شرکت های پیشتاز کشور باشد.
ما معتقدیم که میتوانیم با تیکه بر دانش فنی به روز و بهره گیری از مدیران توانمند و تیم های متخصص در بخش های مختلف کارخانه استفاده و تجهیزات مناسب، محصولات استاندارد در بسته بندی های مختلف عرضه نماییم.
امیدواریم تلاش مجموعه ما و کارکنان شرکت صنایع غذایی کوثر به چین سامین، سلامتی و لذت را به مشتریان خود هدیه نماید.